U rychlíků je to složitější. Když jedu brzy ráno do práce, první spoj je bezejmenný. Čáslavský R 964 v 5.08 žádné jméno nemá. Pak se v 5.37 vrací Jan Kašpar z Pardubic a v 6.14 Karel Havlíček Borovský – překvapivě z Havlíčkova Brodu. Hodinu po Janu Kašparovi však v 6.27 opět nasedám do bezejmenného R 878 ze Svitav. InterCity Ostravan v 7.07 mívá zpoždění a já nemůžu přijít na princip, kdy má navzdory tomu přednost před ostatními vlaky a kdy ho předežene Kačina z Jihlavy (7.14). Vždycky vyjíždí dřív ten rychlík, ve kterém nesedím. Nevadí. Kdybych kvůli vodění do školky nestíhal ani Kačinu, je tu dlouhodechý R 892 Buchlov, který vyjel už po čtvrté ze Starého Města u Uherského Hradiště – tou dobou jsem včera vstával na tu bezejmennou devětsetšedesát čtyřku. Když si chci opravdu udělat bene, jedu po osmé Zlínským Expresem a dám si párek a džus v jídelním voze. To už ale dorazím do práce opravdu pozdě.
Cestou zpátky si vždycky pletu Jana Kaplana a Jana Kašpara, ale Šíravu nezapomenu nikdy a jednou se do toho východoslovenského jezera prostě musím zajet vykoupat.
Foto: Strnda, zdroj: ŽelPage |
Osobáky? Nemají jméno nikdy. Že by jich prostě bylo moc a často se měnily?
Pořád mám v plánu spustit iniciativu ZA DOPOJMENOVÁNÍ DISKRIMINOVANÝCH RYCHLÍKŮ. I kdyby měly být v příštím grafikonu zrušeny, alespoň ten jeden rok by jezdit mohly, ne? Zajímavých osobností máme dost právě v regionech, ze kterých se sjíždějí do centra republiky. Pomohli byste mi?
Žádné komentáře:
Okomentovat