středa 17. září 2014

#215 Jiný přístup

Na tuhle radost jsem se dlouho těšil. A konečně teď sedím v líném ranním motoráčku z Kolína do Sázavy-Černých bud.
Máme tam sraz s Janem F. Bímem, se kterým plánujeme strávit několik hodin v rozhovoru. Dlouho jsem už koketoval s myšlenkou na koučování, a i když jsem o tomhle přístupu slyšel tolik různých věcí, pořád jsem si nebyl jist.
Až několikanásobné doporučení právě Jana Bíma mě přesvědčilo: on to totiž dělá jinak. Nesedí se u kafe, ale jde. Nebo putuje? Ze Sázavy zamíříme na sever, jestli se vše povede, čeká nás cca 25 kilometrů.
Druhá sympatická věc: za Janovy služby platím za hodinu tolik, kolik si sám za hodinu vydělám. Ne víc, ne méně. To je systém podle mého gusta!
Tak doufám, že ten jiný přístup přinese své ovoce.

Žádné komentáře:

Okomentovat