úterý 29. dubna 2014

#167 Koloběžky

Dostal jsem od milé koloběžku. Složila se na ni celá rodina. A ona se taky složila – tedy ta koloběžka. Je totiž skládací, takže se dá vzít s sebou do vlaku i do tramvaje. Má tlustá nafukovací gumová kola, takže přejede ledasjakou hrbolatost. Má zvučný zvonek a dvě silné čelisťové brzdy.

Ranní cestu na vlak i z vlaku do práce si zkrátím o polovinu, ale o to víc se protáhnu, takže myslím, že příjemně spálená energie je stále jednou z jejích výhod. Po Praze se mohu pohybovat skoro stejně rychle jako hromadná doprava. Ověřil jsem si, že z Náměstí republiky na Bohdalec je to na koloběžce 28 minut, zatímco tramvajemi by to bylo 24. Dovoluji si odhadnout, že v narvaných dopravních prostředcích bych se taky slušně zapotil – ale neodvál by to vítr.

Koloběžka nám krásně ritualizuje ranní cesty do školky. Kam by se pěšky fňukalo, na koloběžce se chechtá. A je mnohem hezčí vézt si své děvčátko s vlajícími vlasy, než ji jen vést za ruku.

Koloběžka poskytuje pocit spiklenosti, když potkám jiného koloběžkáře. Skoro, jako když se potkají dva embéčkáři.


Koloběžka krásně povzbuzuje lidi k oslovení. Je tématem pozitivním a nekonfliktním. Inspiruje – už si ji podle mne pořídili další dva kamarádi. Žádnou slečnu jsem na ni sice zatím nesbalil, ale to já nedělám jaksi ze zásady. Koneckonců, nepotřebuju to. Mám svou milou, nejmilejší, která mi dala koloběžku.
Evernote helps you remember everything and get organized effortlessly. Download Evernote.

Žádné komentáře:

Okomentovat