čtvrtek 3. července 2014

#193 Místo, kde vás dojde vaše duše

Někteří z vás toto sousloví dobře znají a jednoho možná nadzvedne ze židle. Žádné strachy, nejedná se o plagiátorství, ale o oslavu právě toho místa, které je takto označeno.
Na dnešek jsem měla připravený jiný příspěvek, ale v noci se mi zdálo, že jsem znovu na místě, kde mě dochází moje duše, a protože už se stejně nějaký ten čtvrtek chystám o tom místě napsat, bude to dnes. Bez 10 dnů rok od mé jediné a jedinečné návštěvy.
Kde to místo, kde vás dojde vaše duše vlastně je? Říká se mu Ke Kořenům, Kavárna Ke Kořenům, U Kořínků, U Honzy a Jitky nebo prostě Vysoká u Kosovy Hory. Tam mají Honza s Jitkou velký dům, velká srdce, dvě krásné holčičky, spoustu zvířat (včetně koně, který se koupe v bazéně) a dveře i náruč dokořán. Na tom místě se zastaví čas, vaše tělo je opečováváno a hýčkáno skvělou kuchyní, výbornou kávou, latte artem na přání a bohulibou činností a vaše duše se v tom ráji klidu a pohody znovu spojí s vámi. Na tom místě se budete cítit jako doma a nebude se vám odtud chtít odejít. Na tom místě se seznámíte s novými lidmi, zkusíte si vařit, malovat, kovat, jezdit na koni, krmit slepice, mluvit italsky, zkusíte si hrnčířský kruh. Na tom místě se dozvíte, že 90% všech problémů vyřeší objetí, budete spát v posteli nebo ve stanu nebo v kuchyni na zemi, vyzkoušíte si nehorázně vysoké nádherné střevíčky velikosti 37 (nebo 36?), přestože od každé je tam jenom jedna. Na tom místě se kosí tráva bosky.
Na to místo přijedete, nebudete chtít odjet a pak se tam budete chtít vrátit. Na tom místě mi bylo dobře. S Jitkou, @HonzaKorinek, @ProsteBlond, @viitek, @klabosnice, @wowynka, @tomcek, @Virus_3000, @vykook, @pracj3am a @NotyTom.

Žádné komentáře:

Okomentovat