pátek 14. února 2014

#139 #CzechChallenges

Spousta z vás, co 1000 věcí, které mně dělají radost čtete, moc dobře ví, co se pod tím znakem a anglickým souslovím skrývá. Pro ty, které jsem s tím ještě neotravovala: #CzechChallenges je můj skromný projekt, kterým se snažím motivovat k pohybu uživatele sociálních sítí Twitter a Google+ a především sebe. Cvičíme na amatérské úrovni, takže obrací-li se na mě někdo s žádostí o radu, obracím se s touto radou na nějakého odborníka (většinou fitness trenéra). Jako spousta fajn věcí i #CzechChallenges vzniklo náhodou… Bylo nebylo jedno letní pondělí v půlce července. To pondělí nebylo modrý, ale černočerně černý. Začalo sice hezky; po příjemném víkendu s novými přáteli u Kořínků ale brzo začala šeď všedních dnů dusit a objevil se pocit (nejen u mě, ale i ostatních víkendových účastníků), který byl od toho dne znám jako syndrom PpT – pondělí po Twárty. Aby toho nebylo málo, tak jsem najednou stála ve zkušební kabince jednoho hodonínského obchodu s oděvy a nemilosrdné zrcadlo, ostré světlo a dementní nálada udělaly své. Tento okamžik se pro mě stal tím potřebným impulsem k pevnému rozhodnutí shodit potěhotenská kila (klíčové je slovo pevné). Šest týdnů jsem se v tom plácala sama a pak jsem jednou spontánně napsala na Twitter, že se pouštím do dřepovací výzvy na 30 dní a jestli se nechce někdo přidat. To byla první z #CzechChallenges a od té doby cvičím, a se mnou spousta dalších lidí (jednu výzvu dokonce 54 lidí).

#CzechChallenges je moje velká radost. Jednak z toho důvodu, že je pro mne velmi silnou motivací k pravidelnému cvičení a vymýšlení nových a nových výzev, které by mohly „moje“ cvičící bavit a lákat. Z toho důvodu, že mě těší, když se někdo pochlubí svými výsledky (ať už je to funkčnější koleno, zlepšená kondice, padající kalhoty, mizející kilogramy a centimetry, mizející břicho…). Protože mě díky #CzechChallenges začalo bavit cvičit. Protože to baví několik dalších lidí – aspoň jednu z výzev už cvičilo téměř 100 lidí. Protože #CzechChallenges je prostě moje a dělá mi radost.

Žádné komentáře:

Okomentovat